Emineulu58 Flowers ben içerik bakımından sormuştum bazıları sma Çok eski bir mama olduğu için iyi diyolar içerik olarak
Emineulu58 Jessim yok cnm normal İlk defa onu duydum hiç duymadım normal Aptamil veriyorum çeşitleri var ama markette satılanlar var ya onlar doktor niye size onu önerdi acaba
Jessim Emineulu58 bu dediğim raporlu bir mama. Aceba mamadan kaynaklımı alerjimiz diye verdi ama hiç memnun kalmadım. Sma yı değiştireyim dedim oda eski bir mama içeriğinde şeker az bazı bebekler pek istemeyebilir içiyorsa değiştirmeyelim dedi 🌸
Myne89 Emineulu58 aptamil asiri gaz yaptı bize sanki mama değil soda içiyor sma da çok olmasa da o da gaz ve kabızlık yaptı en iyisi pahali ama hipp combiotic .biz 8baylik olduk gündüz bebelac gold veriyorum aksam ve gece hipp ama biz çok gazliyiz umarim size uyar sma aptamil pahali gerek yok bence
Emineulu58 Myne89 mamalardaki vitamin mineral değer farklılığı için pahalı yoksa bebelac ile aptamil aynı firma içerik değişikliği için pahalı
Ygzefeanne Emineulu58 11 aya kadar sadece anne sütü aldı ondan sonra 3 numara aptamile başladım kabızlık gaz hiç birşey yapmadı. Doktorum hipp veya aptamil önermişti.
zerozeroo WillyWonka aa neden ole dedi acaba bizede mamayi degistirmeyin bebekte sıkıntı yoksa demişti
ilknur_aktas_1636 Benegım 6ayını bıtırdı dogdugundanberı sma bebelac hıp aptamıl kullandık sma harıcındekıler cok cabuk acıktırdı tekrar sma ya donduk suanda cok memnunuz aksıne bızde sma kabız degıl normal dışkı yapmasını sagladı
BE2020 Doktorun önerisi üzerine SMA kullanıyorum şeker oranının diğer mamalara göre daha az olduğunu söyledi ve anne sütüne en yakın mama olduğunu söyledi.
Eymenbebeks Emineulu58 ben aptamil kullanıyorum 2 numaradayız hatta 3 e geçeceğiz nasip olursa çok memnunum 🌺