pogacayanakli_aylamm Kızlar bebeğim uykudan 2 saat sonra uyandi bende emzirdim. Emdiği sırada me kadar süt içtiyse ağzına hepsi birden geldi ve kustu sonrasında biraz dik tutup yatırdım bu seferde parlak sarı kaka yaptı neden olabilir acaba bilgisi olan var mi
Yagmuurr pogacayanakli_aylamm benim bebeğim de 3 gündür her sabah emer emmez hepsini kusuyor bende anlamıyorum ya doktora götürcem bi sorun mu var acaba
Hipatya pogacayanakli_aylamm yaaa benim kızımda gün içinde bazen 2 falan kez içtiği sütü çıkarıyo bi anlam veremiyorum ama canımı çok sıkıyor
AYDANYEL pogacayanakli_aylamm benim bebeğim 4 aylık hala kusuyor 15 günlükken başladı doktor reflü olduğunu söyledi büyük ihtimalle 6.ayda geçiyormuş inşallah geçer
AYDANYEL Hipatya genellikle 8.haftada başlar ama çok sık kusmuyorsa reflü değildir gün içinde 2 kere yapıyorsa normal mesela ama her yediğinden sonra az veya çok cıkarıyorsa reflü oluyor sizin ki nasıl ?