Biz de 2 aylıktan ber yüz üstü yatıyor başta bende endişeleniyordum sırt yada yan çeviriyorum yada gidip gidip kontrol ederdim.ama şimdi 3 aylık oldu kendi kendine yüz üstü dönüyor geceleri bende ellemiyorum artık öyle daha uzun ve rahat ediyor diye. Beşiğin de yastık yada oyuncak yok onu rahatsız edecek