Aslancikli ben sana hemen söyleyeyim canım, benim hiç ödemim olmamıştı, hastanede bol bol yürütmüştüm. Bebeğim küvezdeydi 3.gün beraber taburcusunuz dediler o sevinçle asansörün kapısında bekledik eşimle baya bi ama yürümeden ayakta sabit kaldım vesaire o gün bir anda her yerim şişti. Ayaklarımı yere basarken sallandığını hissediyordum resmen. Sonra bir gün sarılık fark edip apar topar hastaneye gittik. Tabi ayakkabılar ayağıma nasıl dar anlatamam. O gün hastanede resmen sezaryenimi unutup ordan oraya koşmuştum, küvez anneleri beni anlar en ufak şeyde kaybedeceğim sanıyorsun. Neyse eve geldik bütün ödemim gitmişti 😂😂 dar ayakkabı giy 1 saat tempolu yürü bişeycik kalmaz😂