Valla ben de m oturuyorum ama hiç bir zararını görmedim. Oğlum 1 yaş 17 günlük o da m oturuyor(aslında her şekilde de oturuyor istedi gibi) yürümeye başladı yaşındayken şuan her odaya kendi gidiyor. M ile alakası var mıdır bilemedim. Ama geç değil yürümesi için. Bizimki de koltuktan koltuğa giderken birden yürümeye başladı. Sizinki de yakındır