Medineee Bebeğim 2,5 aylık, emmiyor sadece mama yiyor. Ben 6 ay su verilmiyor diye biliyordum ama bugün birisi anne sütü emiyorsa su verilmez mamada su verilir sen niye böyle yaptın bebeği mahvetmişsindir dedi. Veriliyor mu?
irva Medineee Benim doktorum ver demişti mama ile beslendiği için.Ağzında pamukçuk olmasın diye.Bende hep verdim.Oğlum şuan 6 ay 8 günlük suyu da çok seviyor.
Sevimliannee Medineee doktorlar her mamadan sonra bir cay kasıgı vermenizi öneriyo. Anne sütüne göre daha kıvamlı zaten mama. Hem havalar da sıcak verebilirsiniz.
Nurss23 Hayır yavrum kesinlikle verme şimdi daha 2.5 aylık oooo mamada suyla yapılıyor zaten alıyor suyyuuu
maviboncukruyasi irva Medineee Evet birde bu var ağzı pamukçuk olmaması için su verilebilir ya da parmağa takılan silikon fırçalar var onlarla da temizleyebilirsiniz az su ile :)
Oykummmm Medineee tabiki de vericeksiniz en azından 1 çay kaşığı verin ağzı temizlensin yavrunun dilinde hep mama kalıyor
Sevimliannee Yamanikomm iki cocuk büyüttüm cok farklı doktorlara gittim önermeyene hiç denk gelmedim malesef. İki cocugumda mama kullandı.
Nurtalib Medineee mama veriyorsan sadece arkasindan su vermen gerekiyor kabiz olur bebegin bana ebenin dedigi bu şekildeydi ve ben hep verdim
Yamanikomm Sevimliannee valla denk gelmemişsiniz sizin gittiğiniz doktorların bir o kdarıda önermiyor
Merve-HanifeDuru Mamayla beslenen çocuklara doktor kendisi kesin su öneriyor mama her ne kadar su ile yapılsada kabızlığa yol açabiliyor ve idrarında lekeler oluşuyor su verilmediği takdirde her mamadan sonra 1 çay kaşığı verin bence içiniz rahat etsin istiyorsanız doktorunuza danışın 🌺
Yamanikomm Merve-HanifeDuru her mamadan sonra biraz fazla değilmi mesela ben 2 ssaate bir mama veriyorum
Eise Medineee verin bence bana asla verme dendi çocuğun dili pmukçuk oldu boğazına kadar enfekte olmuştu mama dilde kalıyor ve mantar ürüyor şimdi su veriyorum ağzı temizleniyor zaten elinizi temizce yıkayıp bebeğin ağzına sokun bakın dili ağız içi nasıl yapış yapış mamadan sonra
okuyananne222 Medineee tabii ki verilir. Ah yavrum. Ben doğdugundan beri her gün bir çay kaşığı kadar verdim birkaç ay
Ealptkn Medineee ağzında mama kalıntısı kalmaması için bir çay kaşığı ver demişti doktorumuz hem de havalar artk ısınmaya başladı terleyip daha çok su kaybedecektir.