hanimlar merhabalar. 6 ay once sezeryan ile minik prensesime kavustum. kizim 5 aylikken ilk reglimi oldum normalinden biraz uzun surdu ve ramazan girmeden bitti. durum su ki 1 ay 10gun falan oldu dogumdan sonraki ikinci regliyi olmadim daha. biraz arastirdim normal deniliyor duzene girmesi zaman alabiliyormus. sizde boyle bir durum yasadiniz mi.
not. gebelik testi yaptim hamile degilim