5253 Prensannesii07 düzelir bence ilk 3 ay düzelebiliyor, bant derken yapışkanlı olanlar var sonra çıkarıyorsun ondan al, ben cırt cırtlı aldım kaydı hep kafasından olmadı
Rainyellow Prensannesii07 benimki de 2 aylık bir kulağı daha kepçe emzirirken hep katlanıyor ondan oldu sanırım dikkatimden kaçtı bend şurda bekleyim
Juliet1 Prensannesii07 eşimim tek kulağı kepçe☺️ Kızım da bebekken kepçeydi sonra düzeldi çok güzel kulakları var yatırırken dikkat edin düzelecekse düzelir zaten
Ozgu77 3 ay düzenli bantlarsanız düZeliyo doktorum bildiğin yara bandı önermişti kulağı içe kıvrıktı her gün düzenli bantladık 3 ayın sonunda hiç sorun kamadı