Kubicim Gerçekten ben de çok üzgünüm bu konuda. Övünmek için değil ama gerçekten çok güzel bir vücudum vardı özellikle göğüslerim. Şimdi resmen pörsük ve sarkıklar 20 ay olacak emziriyorum utanıyorum kendimden. Bu sıralar araştırmaya başladım kremler, yağlar, spor vs ile toparlamaya çalışmak istiyorum. Anne olduktan sonra bambaşka bir insan oluyorsun, genç kız halinle çok farklıymış bunu anladım. Umarım evet dönüyor dert etmeyin falan yazan birileri çıkar da azıcık moral olur 😅