Minaersz28 Doktorumuz o aylarda aspiratör kullanmamı önermemişti. Serum fizyolojik damlat demişti. Büyüdükçe serum fizyolojik damlatıp aspiratörle cekmeye başladım(çok sümüklendiği zamanlarda) Aspiratörü mümkün mertebe kullanmamak, kullanıldığı taktirde ise çok veya hızlı çekmemek gerek.