12_b ya kırkım çıktı şimdi ilişki sonra korunma sıkıntısı bir sürü iş 😂
ikiprensannesi_gul O siknti bizde de var ya npcaz bilmiyom
ikiprensannesi_gul herkes te olan bi dert
Bebegim_28 benim de oglum 10 kasim
12_b yaa ne güzel 😊😊 13.30 da sizin kaç 😁
Eylulhuma16 insallah ömrünüz boyumca hep iyi gecer
Bebegim_28 benim de sabahın ilk ışıkları 4 bucukta
12_b siz bizden saat olarak büyüksünüz 🤭🤭
Bebegim_28 evet evet aramızda saatler var