MehmetefeM21 benim bebeğim de 5ay 17 günlük kilosu da ayına göre iyi ama doktorumuz tadımlara başlamamızı önerdi ilk zamanlar sadece tadım olduğu için bi kaç gündür tadım yapıyoruz. Bu aylarda bez doldurma sayısı azalabiliyor gece 1 bez kullanıyoruz biz de gündüz, eğer terliyorsa çok o zaman da azalıyor. Doktorunuza sorun bence o mama ya da ek gıda önerecektir.