Gulsen6137 Nedir bu arkadaşlar 10 saniyede bir karşıma çıkıyor uygulamadan sogudum🙄bir tek bende çıkmıyordur dimi kimse de post açmamış
B612 Gulsen6137 inadına indirmem artık bu uygulamayı öğk geldi göre göre. Bu nedir ya? Happy kidsi terkedicem devam ederse.
Bualemdeyeniyim Gulsen6137 ben de tam açmaya yelteniyordum postunu gördüm. Dünden beri dakika başı çıkıyor
Gulsen6137 iki_tospik_annesiii valla sorma canım bi yandan korona bi yandan happy Kids her yerden saldırıyorlar😂😂Bi zevkimiz burası vardı onun da suyu çıktı🤣
iki_tospik_annesiii Gulsen6137 😁😁😁 çok güldüm yaaa 😂😂 o kadar çok haklısın ki 😬😬 gidip su içiçem ama içmek istiyorum 😂😂 teker teker gelsinler
iki_tospik_annesiii Gulsen6137 😁😁😁 çok güldüm yaaa 😂😂 o kadar çok haklısın ki 😬😬 gidip su içiçem ama içmek istiyorum 😂😂 teker teker gelsinler
Dilos01 Gulsen6137 bende de çıkıyor yA allahtan ses kısık tam yorum yapıyorum kişiye pat önüme çıkıyor 😒