Zeynepasya-52 Kızlar iyi geceler evimizi boyatacağız bu yılda gri tonları moda bizde o tonlarda düşünüyoruz ama koyu gri istemiyorum var mı evini boyatan bu renge yardımcı olursanız çok sevinirim☺️
1balAnnesi Zeynepasya-52 daha yeni boyattım filli boya kristal kuvars çok güzel açık bı gri. Ferah bı renk oldu
Mom088 Zeynepasya-52 haftaya boyayacağız taş tonlarına boyayacağız mobilyalarımıza uydurmaya çalışıyoruz
Nik_mik_yok Zeynepasya-52 buz gri çok güzel. Fresh bi renk ,normalde gri sevmem çok ağır gelir bana bu rengi çok sevdim
1balAnnesi Zeynepasya-52 Fotoğrafta farklı görünüyor biraz. Şuan en ışık alan ve kendi rengine benzeyen burasiydi. Benimki çok açık bı gri.