Omerinannesi342 20 aylık oğlum 2 yaş sendromuna girdi sürekli ağlıyor emziği önünde memem diye ağlıyor veya oyuncağı şişenin üzerinde durmuyor ona ağlıyor 🤯 siz napıyorsunuz ne zaman geçer bu durum
Bebegim_28 Omerinannesi342 burda bir arkadaş yazmıştı bebeği 2 yaşında çatalla çorba içmedim diye ağlıyormuş dedim ki son nokta herhalde 😂😂korkuyla 2 yaşı bekliyorum 🥺🥺
Glll44 Omerinannesi342 ay benimde oglum 16 aylik yavas yavas benjde sardi o korku ya okuduklarimdan kaynakli yani neden oyle acaba bebekler ilgilerini falwn mi dagitmak gerekir acaba 😣bence instagramsan yafa youtubeden psikolog videolarina bakin neler yapabileceğinize karsi yani benim aklima o geldi suan 😅 arastrma yaomak em iyisi
[silindi] Omerinannesi342 benim arkadaşın cocugu erken konuştu diye sevindiler 2 yas sendromunda neden kopek değilim diye ağlayıp mama kabında kopek mama kabı yani onda yemek yiyip şu içmiş bizimde yavaştan başlıyor duvara kafa atmalar Allah yardımcımız olsun
Bebegim_28 Omerinannesi342 geçer inşallah bu günlerde beklemek gerekiyormuş, dikkatini başka bi şeye çekmek lazımmış😬
210796 Bizimkid3 bis3yi aliyo eline agliyor napiyim soyle yada goster diyorum daha fazla agliyor,takmiyorum yine agliyor.ne yapmak istedigini asla bilemiyorim😞ben canimdan bezib bir koseye cekilinc3 keyfi yerinw geliyor 😒
Sedefbxl Omerinannesi342 ayyy neler cekiyorum arabadan ben inicem ben binicem :) herseyi ben yapicam buldugunu kafamiza atma acayip inatlasma sinir krizleri herseye diretme
Esraabozdemir09 Aydan selamlar içimde volkanlar patlıyor başa çıkamıyoruz tek çare kendi haline ağlamasının bitmesini beklemek .
efelettin İstediği kadar ağlamasına izin veriyorum. Oda bakıyor ağlayarak iş olacak gibi değil uzatmıyor. Zaten böyle olunca tutturma huyuda zamanla azalıyor.
Alinduru Omerinannesi342 17 ay 21 günlük kızım 2 yaş sendromu ayak sesleri başladı 😀 mümkün olduğunca dikkatini başka yöne çekmeye ilgisini dağıtmaya inat ettiği şeyi unutmaya çalışıyorum. Hem davranış alışkanlık haline gelmesin hem de inatlaşma olmasın diye.
Balkes 25 aydan sesleniyorum tam bir huyu bitiyor derken başka bir huyu cikiyor istediği olmayınca dolap kapaklarini sinirle defalarca açıp kapatarak vurmalar yemek masasinin sandalyelerini surtmeler cam esyalari kirmalar TV yi sallayip devirmeye calismalar dikkati de ne yapsak dağılmıyor o yüzden istemsiz sesimiz yukseliyor artık çünkü ciddi anlamda zorluyor sabahtan öğlene kadar tamamen tepkisiz kalıyorum öğleden sonra tepki vermeye başlıyorum hafiften ikindi vakti sabrim tükenmeye başlıyor anlatirken basitte yasarken o kadar zor ki evde nerde zarar var orda yatana kadar da asla oturmaz 🤦♀️ bu sendromlarin sonunda psikiyatri de yatacağım sanirim diye korkuyorum artık