Kızlar burda bilen bilir normal doğum yaptığım halde hiç sütüm gelmemişti bebeğim 3ay 9 günlük ilk günden beri mamayla besliyorum ama 1 aydır mama içmemek için çırpınıyor aglam a krizlerine giriyo artik çok yoruldum bugün emziğini labneye batırdım o kadar iştahlı emdiki ağzına almadığı emziği ne yapacagimi şaşırmış durumdayım ek gıda için erken mama içmek istemiyor varmı başına böyle gelen