Bebeğim 4 buçuk aylık sütüm azalmaya başladığı için formül mama kullanmak zorunda kalacağım gaz sıkıntısı yapmayan kabızlık yapmayacak bir mama istiyorum bir çok markaya baktım bebelac gold sma sıkılan hepside suda çözülme sorunu var çok şikayetler okudum veya gaz sorunu yapıyor sizler hangisini kullanıyorsunuz memnunsunuz