Merhaba. 4,5 gündür bir sorunla mücadele ediyorum. Moralim o kadar bozuk ki. Bebeğim 4 buçuk aylık. Bir günde toplam 750, 800 ml içerken bir anda düşürdü. 350, 400 ml içiyor toplam. Öğünlerini düşürdü. Acıkmıyor. Sağarak veriyorum. 7,8 öğün beslenirdi. Biberonu görür görmez ağlamaya başlıyor. Hiç istemiyor, acıkmıyor. Ne yapacam bilmiyorum. Bi sıkıntı var ama çözemedim. Genel olarak keyfi yerinde. Mutlu bir bebek. Ağlamıyor huysuz değil