Ay kızlar post bile açmıştım yürümesini gormeyi çok istiyorum diye şükür Rabb im nasip etti 1 haftadr yürüyoruz 😍 bu kez de en çok diğer istediğim şey için dua ediyorum.. bna anne desinnnnn. Anne olmak gerçekten çok farklıymış her anı çok heycanlı 🥰 sizinkiler me zaman bilinçli şekilde anne dediler? Benim kızım baba dede mama gel kuş cikcik miyav diyo ama anne hiç yok 😅