Durununannesi2703 Regl dönemime 2 gün kaldı ama 1 hafta önceden böbreklerimde ciddi anlamda ağrı oluyor şuanda olduğu gibi doğumdan sonra ara sıra oluyordu dayanacak şekilde ama şu son 2 aydır mahvoldum hastaneye de gidemiyorum neden olur ki böyle birşey
Durununannesi2703 Sevdamavi hamileyken ciddi anlamda böbrek enfeksiyonu geçirdim 1 ay çektim o ağrıyı doğum sancısıyla aynı diyebilirim bu hafta hastanelerde sıra bulabilirsem gidicem inşallah
Sevdamavi Durununannesi2703 ben de çektim bilmez miyim kuzum o agrıyı kesinlikle ihmal etme en kötü acile git