ezgigksn Sağlık ocaklarının kan değerlerine bakmaları kaçıncı ayda yapılıyordu kimisi 9 diyor kimisi 10 hemşirem de bir şey demedi hiç bilen var mı?
Dilos01 ezgigksn 9 aylıkken kan alacaklar bizimde su an 7 ay 4 günlük kan ilacı sağlık ocağının verdiği kusturdu bende pekmez veriyorum kahvaltının icine katıyorum açaba ise yarar mi
Deletedmom0099 sağlık ocakları 1 yaşta yapıyo ama ben devlet hastanesinde cocuk doktoruna gitmistim 10.5 aylıktı o zaman yaptılar
Deletedmom0099 Dilos01 günde 1 su bardağı pekmez yemesi lazımmıs kan damlasıyla eşit olması için zsten sağlık ocaklarının verdiği iyi değil, ocean microfer almanızı öneririm
birboncukannesiiii Dilos01 canım günlük 2 bardak pekmez verirsen anca denk geliyo takviye vitaminle malesef. ben bestiron kullanıyorum Sidefer ocean gibi içeriği temiz damlalar alıp kullanabilrsin.
Cihangiriinannesii Dilos01 Yaramaz. Pekmezin o ihtiyacı karşılaması için bardak bardak vermeniz lazım
GncColak ezgigksn Aile hekimliği 9.ayda bakıyor, doktorumuz da 9. aydan sonra bakılableceğini söylemişti.
Dilos01 Synmannesi onu 1 kerelik bitene kadar verdim cnm kilosuna göre beyaz renkli bitince pekmeze geçtim öyleyse tekrarda. Alayım onu dusuk çıkmasın kan alacakları zaman Demir vitaminini kullanıyoruz zTen
birboncukannesiiii ezgigksn 9.ayını doldurduktan sonra bakalım dedi benim ebeannem. Dr umda aynı şeyi söyledi.
Synmannesi Dilos01 sen bilirsin cnaım benim ben tavsiye ettim ben 5 aydan beri kullanıyorum 10 ay 21 günlük kzım.
Dilos01 birboncukannesiiii ocean kullanmıştım cnm bitince pekmez vereyim dedim içiyordu da tadını da sevdi oyle olunca şey yapmamıştım tekrardan hafta içi alıp içireyim barı 🥰
Cihangiriinannesii ezgigksn Her sağlık ocağında olmuyor mesela bizimkinde yok öyle bir şey bakılmadı. Gerçi pandemi öncesi bakıyorlarmış ama pandemi den dolayı zorunlu olmadıkça gelme dedikleri için sanırım yapmadılar. 1 yaşında yaptırdık biz
Dilos01 Cihangiriinannesii bardak bardakta katiyen içmez bende o kadar veremem yanı hafta içi alayım insallah içirmeye baslayim tekrardan
Dilos01 Synmannesi 1 yaşına kadar öneriyorlar cnm biliyorum bende hafta içi alayım da tekrardan kullanmaya baslayim yine pekmez de veririm kahvaltıda birde yatarken içiriyordum kan yapsın diye