Bugra15 15 aylıkken 10.600 grammış boyuda 83 cm miş benim oğlumda doktorlar hep gayet iyi dediler çevre faktörü zayıf diyorlardı tabi gerçi hala zayıf diyolar şuan 23 aylık 1bucuk ay önce 12.800 dü kilosu doktor gayet iyi bir yaşından snra iki yaşına akdar toplam 2-2 bucuk alması beklenir gayet iyi demişti. Artık hareketlendikleri için kilo alımı azalıyo canım. Kan degerleri iyiyse takma kafana kilolu çocuk sağlıklı demek değildir