Geçte sayılmaz ben kreste egitmendim 2 bucuk yasta başlıyor normal yani sadece biraz sabır lazım zorlamamak gerek kendini hazr hissetmiyor olabilir yavas yavas ögrenecektir her cocuk bir degil 1 bucukta diyende olabilir 3 veya 4 te diyende sıkmayın canınızı