Gaaak 2017den beri kistim var canım 6.5cmdi hangi doktora gittiysem %90 doğal yollarla bebeğin olmaz dedi aşılama tüp bebek önerdiler ya da kistini alalım ama rezervi bozulur dediler bende pek o taraflı olmadım yani aradan bir iki ay geçti doğal yollarla gebe kaldım ne iğne ne ilaç ne kür hiçbir şey yapmadım ☺️