Wishuponastar Keremmoms merhaba. Babybjörn kanguruya kaçıncı ayda kullanmaya başladınız? Kullanımı rahat muydı? Ben de aldım merak ediyorum.
Keremmoms https://imgyukle.com/i/O11KWM https://imgyukle.com/i/O111Xy https://imgyukle.com/i/O112Ph https://imgyukle.com/i/O11znp
Wishuponastar Keremmoms benim bebeğim de çok seviyor kucak ama sanki içinde daraldı. Pek sevmedi gibi geldi bana. İnşallah benim bebeğim de sever. Evde kullanabilmek için aldım sırf.
Keremmoms Wishuponastar inşallah sever yere bırakınca çok ağlıyordu ilk zamanlar mamada veriyordum.Hazırlayıp gelene kadar bi şey olacak diye korkuyordum o yüzden kanguruya alıştık