Merve-HanifeDuru Parktaki kadınlar dövmez inşaAllah beni 🤣 evim güneş almıyor parka kaçıracağım kızımı 😅 doktora götüreceğim yarın bir tahlil yapılsın en son 13 idi sarılığı 15 gün geçti belki gerilemiştir Rainyellow
Merve-HanifeDuru Kız bende yanlış anladım ya seni sen bebeğe vereceğimi mi sandın Allah iyiliğini versin emi ☺️ Rainyellow
Rainyellow Merve-HanifeDuru valla burada neler görüyoruz ne biliyim bebeğe ver dedi sandım 😂😂 …. doktor düşmeye başlamadan takibi bırakmıyor zaten tehlike zamanını çoktan geçmiş sizin sarılığın hiç endişelenmene gerek yok canım biz 13 buçuktan sonra daha hiç kontrol ettirmemiştik doktor gerek duymamıştı şimdi 2 buçuk aylık olduk kalmadı çok şükür gönlünü ferah tut
Merve-HanifeDuru Ay inşaAllah yarın doktorda bana iyi haberler verirde rahat bir nefes alırım perişan oldum 20 gündür ağlayarak eşimi arıyordum sürekli ilk zamanlar uyandıramıyordum eşimin bile psikolojisini bozdum 🤣Rainyellow
Rainyellow Merve-HanifeDuru https://resimyukle.link/i/Hwi9k https://resimyukle.link/i/HwJoi o zaman sana before after resmî atıyorum sarılıkken kapkara olan bebeğin dönüşümü :) geçiyor hepsi artık psikolojini rahatlatabilirsin 😅
CerenCyln Rainyellow https://resimyukle.io/r/9zaWtKItTg aynı tulum bizde de var 2 aylığız rengimiz de aynı görünce bi şaşırdım😁
Rainyellow Merve-HanifeDuru biraz daha olsa rahatladıysan ne mutlu bana 😊 tedavi sürecini geçtiniz artık büyüdükçe bütün vücudundan atıcak bebek için tehlikeli bir durum kalmamış zaten Allah başka dert hastalık vermesin 🧿
Merve-HanifeDuru Amin Rabbim tüm bebişlerimize hastalık yüzü göstermesin şifa bekleyen bebeklerimizede tez zamanda şifa versin 🤲🏻🌺Rainyellow
Tokgozss @CerenCyln ben ekstra hiç bişey yapmadım çünkü doktorum da dedi kilosu iyi bir sorun yok. Stres yapmadım sürekli EmZirdim anne sütü İle o kadar geç geçti bütün fotolarında yüzü sarı hep :( bizde kırmızı belirgin damarlar yoktu sarılığımız 17 idi sonra düştü 12 lere öyle kaldı kendiliğinden geçti bembeyaz teni çıktı çok şükür. Merak etmeyin geçiyor ya beslenmesi iyiyse ve kan da idrar da bişey yoksa
CerenCyln Tokgozss teşekkürler içimi rahatlattınız, bizim de 3 hafta önce 10du. Kilo artışı iyi çişli bez sayımız çok fazla, kan ve idrar tahlilleri temiz🙏🏼 Artık biraz daha sabredeceğiz o zaman.
Ygmryldrm Merve-HanifeDuru bizim 2 ayda gecti kan uyusmazligj vardi sadece bol bol emzir doktorunuz ne derse onu yapin sekerli su filanda vermeyin