Merhaba kızım 4 aylık aile apartmanı kuzenlerimle oturuyoruz. Doğumdan beri benimleler annem kuzenlerim evde çalışırken onlar bakar. Bir akşam sebepsiz bi şekilde onlar gelince ağlamaya başladı katıla katıla ( ilk defa öyle gördüm, durgun bi bebektir genelde.) aradan bi süre geçti yine aynısını yaptı. Eşimin ailesi biraz uzak yasaklardan dolayı az görüyoruz hiç görmediği insana bile yapmıyor. Neden onları görünce öyle yapıyor olabilir bi bebek ? 🙄🙄