Aynur6 Bizde bu aralar bebek arabası bakıyoruz aslında. Ama pek anlamıyorum bebek arabalarından. Tamamen yatıyor dimi sizinki
Aynur6 Eşim de acele etme diyor almak için. Yazın bakarız diyor. Ben de şimdiden almak istiyorum. Kızım 4 aylık oldu.
Zeyno32 Aynur6 hava almaya çıkıyoruz biz siz çıkmıyor musunuz? Çok rahat oluyor arabayla. Benim Travel Sistem arabamız da var çok ağır olduğu için tek başıma kullanamıyorum.
Zeyno32 Borabey1109 hiç bilmiyorum. Fakat tek elle merdivenden indirebiliyorum açık halde kızım kucağımdayken . Öyle hesap edebilirsiniz. Atıyorum hemen 🙏