Cnsulina Ölüm gibi geliyor diyerek hem kendinize hem de bebeginize durumu zorlastiriyorsunuz, yarin oburgun tam zamanli calismaya baslayinca birakip gitmeyecekmisiniz? Hepimiz icin cok zor bebegimizi birakip calismak zorunda olmak, bende 1 haziranda calismaya baslayacagim dusundukce bende huzursuz oluyorum ama baska carem yok calismak zorundayim. Bence birakin 20 gun cok degil hem tam zamanli calismaya basladiginizda surecin nasil yasandigini gormus olursunuz