20 günlüğüne işyerinden çağırdılar yerime bakan psikolog beyin kanaması geçirmiş. Bebeğim 6 aylık üst katımda kayınvalidem oturuyor Fakat bırakmak istemiyorum. İş yeri ortamın çok müsait park yatak ve oda bile var. Eşim ailesine bırakmam taraftarı ama ben istemiyorum kızımdan ayrılmak ölüm gibi geliyor. Siz olsaydınız ne yapardınız? İş yerine de hayır diyemedim ama kızımıda bırakamam acaba bencillik mi yapıyorum