Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu. Geceleri özellikle yüz üstü uyuduğum zaman sağıma soluma dönmek işkence gibi oluyor. Sanki tutuluyor gibi hareket edemiyorum ve çok ağrıyor. Doğum esnasında iğne 2 defa yapıldı.ilki bacağımda istemsiz harekete sebep olunca iğneyi çıkarıp başka yerde tekrar iğne vurdular.. O esnada bir problem mi meydana geldi acaba ya da normal bir durum mu? Gecici bir durum mudur