Yesimefe0 Anneler nasılsınız iyisinizdir inşallah Bebekleriniz kalça ultrasonunda sıkıntı çıktımı acaba benim bebegim 34+4 haftalık doğdu ilk gittimde geçmedi şimdi tekrar gidicez böyle bir şey yaşayan varmı 4 aylık bu arada düzeltilmiş 3 aylık
Omerasafsmom Yesimefe0 38+2de sezaryen oldum 40. Gün ultrasonda sağ kalçası geçememişti 3. aya kadar zamanı var dediler 3 aylıkken tekrar çekildi o zaman geçti.
Yesimefe0 tosbikannesiiii biz 2 aylıkken yaptırdık düzeltilmişi 1 aylık doktor erken dedi ondan geçememiş de olabilir dedi yarına randevum var inşallah geçer yaaa
Omerasafsmom Yesimefe0 3. aya kadar oturmaması normal kabul edildiği için herhangi bir uygulama yada tedavi gerektirmiyor %99 kendiliğinden düzeliyor demişti doktorumuz. Size tavsiyem eğer yapıyorsanız kundak yapmamanız ve sık sık bebeği dik pozisyonda birkaç dk tutmanız. Küçük egzersizler yapabilirsiniz faydası oluyor.