Merhabalar ilk bebeğim normal doğum oldu onda kırkı dan sonra hemen adet oldum ama düzensizdi spral taktirdigim için olabilir. 2. Bebeğim sezeryan oldu 6 Ay sonra oldum bebeğim şu an 8 aylık üç kere oldum ama düzenli değil ve çok çok az leke şeklinde bu durum çok rahatsız ediyor beni de