alimmiseni büyük ihtimal reflüsü var ilerleyen aylarda takip başka belirtiler varsa takip edip süt alerjisi yada laktoz intoleransı mı acaba diye doktora danışırsın ama şimdi süreli emzir her emzirdiğinde bir sol memeyi veriyorsun diğer emzirmende sağ memeyi ver meme değiştirdikçe kusuyorlar bu yüzden her öğününde farklı memeyi ver, reflü yatağı almazsan sürekli kusma temizlersin canım hemen edin bi tane , babyneste yatırıyorsan baby nestin baş tarafına alttan bi yükselti yap yatağı eğimli hale getir öyle yatır baby neste , emzirdikten sonra asla geri yatırma kucağında 15-20 dk kafası hafif dik sabit tutt , sonra reflü yatağına yatır. Benim bebeğim ilk günden beri dediğin gibi kusuyor ilaçlar vs denedi doktorumuz gaviskonlar falan ama en yararlı olan dediğim şekilde kucakta bekletmek sonra reflü yatağına yatırmak. 2. ayımızdayız biz kollarım ağrıyor ağırlaştıkça kucakta tutmak zorlaşıyor ama hala emzirince direk yatırırsam içtiği tüm sütü çıkarıyor . He bide kısmayan bebek anneleri bebeği omuza alır pat pat sırtına vurup gazını çıkarır sizin bebeğiniz kusuyorsa böyle yapamazsınız siz omuzunuza alıp sırtını dairesel ve yavaşça ovalayabilirsiniz pat pat vurursanız yine kusar. Bunlar benim iki ayda denediklerm umarım geçer en yakın zamanda 💕