svcnbngl 4. aya girerken yanlarım açılmaya başlamıştı, kirpik ve kaşlarım da dökülüyor. Demir eksikliği çıktı, bir de tiroit bezim hiç calısmıyor zaten ilaç kullanıyordum ama epey yükselmiş. biotin tablet kullanacağım, demir eksikliği için ferrum fort alacagım.