melisaninannesi Klnccc kızım 21 aylık bizim de ayrık. Doktor diş etini kestirmeniz lazım dedi. Daha 1 yaşında bile değildi kızım. Biz kestirmedik. Sonraki muayenelerde diş eti geriye çekilmiş. Kestirmeye gerek yok dedi. Umarım süt dişler dökülünce düzgün çıkar.
Asel_k_11 Süt dişleri dökülünce düzelebilir yani şuan belkide ayrık bile değildi yeni çıkmış diyorsunuz bizimkide şuan öyle gözüküyor yeni çıktı
Klnccc melisaninannesi yani ailede birinde ayrık diş olsa tamam dicem de kimsede yok baktıkça canım sıkılıyor dediğiniz gibi umarım düzelir 🙏
Omerasafsmom Genelde ayrık oluyor diş çıkmaya devam ettikçe birleşiyor tabii eğer farklı bir durum yoksa
Klnccc Omerasafsmom farklı bir durum ne olabilir? yeni dediğim 3 hafta oluyor çıkalı ama yarısı gözükmüyor daha yani
Gzmkrm Klnccc tabiki anlasilirdi ama bazı aileler bilmiyo siz biliyormussunuz demek o yüzden yoktur:)
Omerasafsmom Klnccc Daha çok yeniymiş hemen yanındakiler çıkınca düzelir merak etme annesi şuan başka diş olmadığı için yayılıyor eklendikçe toparlanacak