Kızlar bebeğim.4 buçuk aylık Dr tavsiyesi ile armut ve elma püresi den başladım 3 gün kuralı ile anne sütü de alıyor annesi sütü içerken bebek gibi yapıyordu kakasını püre verdikten sonra yeşil ve parçacıklı büyük insan gibi katı yapiyor normalmi sizce dr götürmeme gerek varmı