10032021 doğumum başladı yatış yapmaya gittiğim gün korona olduğumu öğrendim hastaneler kabul etmedi desem size ☺️ Ama şükür zor ama bebeğimi sağlıklı şekilde kucağıma aldım fakat 15 gün ayrı odalarda kaldık emzirmeye aldım sadece ama oğlumda negatifti sıkıntı yaşamadık şükür atlattık ☺️