Zeynep42 Kızlar 5 gun önce sezeryanla dogum yaptım..sütüm tam olarak gelmıyorr ve bebegım emzırdıgım halde aglıyor mecbur mama verıyorum kaşıkla ama cok zorlanıyorum kasıkla verırkende aynı sekılde aglıyor bugun bıberonla verdım hiç aglamadan içtı ama mememı bırakır dıe korkuyorum nezama gelır bu süt sizin nezaman tam geldı sütünüz
Minnakyavrum Zeynep42 canimm sütün gelmesi için bebeğin emmesi lazım sürekli başka türlü gelmez birde ılık dus oneriyorlardi
Cggddeemm Zeynep42 canım ben de sezaryen oldum 4 gün sitüm gelmedi ben de mama verdim hem de biberonla verdim mamayı korktum memeyi bırakır diye ama bırakmadı çok şükşr hiç sıkıntı tapma biberonu tutsa da memeyi bırakmıyor, sen yine de süreki meme ver
emelxgulsah25 Zeynep42 merhaba endişe etme ağlaması normal bnmde 5 günden sonra geldi tam olarak ama sık sık emzrtmeye çalış o zamn daha çabuk gelir sütun ya da tam tutamıyor da olanbilir tutamadgndanda ağlar göğüs ucu plastik olanlardan alın ve deneyin hem yara olmaz hem de sutünüz endikce daha çabuk gelir
Busrasy Zeynep42 malesef her bebek bir olmuyor. Biberona başlamamanızı öneririm. Bir başkasının bebeği biberonla içip memeyi bırakmamış olabilir ama sizinki bırakabilir. Emziği bile önermiyolar meme reddi yapar diye aslında. Şırınga ile verebilirsiniz mamayı. Yenidoğanlarda sık kullanılan yöntemlerden biri. Ve sürekli emzirin.
Nilly Önce emzir sonra mama ver canım bol bol su iç sıvı tüket her fırsatta 15 dkk bile olsa uyu uyu uyu. Her bebek biberona alışacak diye bişey yok ama olur da seninki alışıverir çok zorlanırsın. İleride rahat etmek için şuan zorluğa sabret canım biraz daha gayret et çok da taze annesin ama geçecek yakında sabır.
Yade Zeynep42 bu kadar stres yapmayın kendinize sütünüzü iyice etkileyecek. İlk 10 gün sütüm az diye sarılık olmaması için mama takviyesi yaptım biberonla hiçte göğüsümü bırakırmı düşüncesine kapılmadım biberon alsada almasada bebekler dönem dönem meme reddi zaten yapıyorlar önemli olan sabırla vermeye devam etmek..
Merveedd Zeynep42 aynı şey başıma geldi süt geldiğinde bebek biberona alışmıştı benimasla almadı hala içindeki yaradır 2 3 banyodan sonra sütüm gelmişti
Findikkurdu Zeynep42 bence mama kasiklari var onu kullanin arkada haznesi oluyor sıktıkça mama geliyor. Yada serum borusu varya onunla.emzirin bir ucu biberonda olsun diger ucu gogsunuzde gogsunuzu emerken borudan mama gelir hemde emmeyi bırakmamış olur
GAMA Zeynep42 sağma makinen varsa sağ sürekli. Bol bol su iç ve bebek uyuduğunda uyu. Biberon yerine enjektör ü deneyebilirsiniz. Enjektörün iğneli kısmını güvenli bir şekilde çıkarın tabi.umarım hersey gönlünüzce olur