ikiprensannesi_gul Muradiye_15 kötü bişey mi bilmiyorum ama yapması gerek diye biliyorum isterseniz çocuk doktorunuz varsa şuan onu arayıp bi sorun benim o gece yapmıştı üstte kalsın
Sareeninannesi Muradiye_15 48 saat süresinde yapması gerekiyor hani bazıları 24 saat sonra yapıyor yeşil yapışkan oluyo ztn bizimki doğduktan 1 saat sonra hemen yapmıştı
TinkyWinky Muradiye_15 mekonyumu atması lazım ,ilk günler kakası az az ve sık sık olmuştu bebeğimin normalide böyle olmasıdır.İlk mekonyumu atmak önemli doktora danışmalısınız 🙏
Muradiye_15 Sareeninannesi Doğduğunda bayağı bi kaka vardı üzerinde acaba o zaman yapmıştır diye düşündük ama gazını cikariyo uykusunda problem yok çevredekiler diyo yapmasaydı rahat olmaz diye ne yapacağım bilemedim