Kızlar merhaba 17 aylık inatçı bir oğlum var yemek yedirmekte çok zorlanıyorum herşeyi yemiyor ilk önce dilinin ucuyla tadiyor veya ağzına aldıktan sonra hemen çıkartıyor binbir nazla iki üç kaşık yemek yedirebiliyorum. Meyve yiyor ama yemeklerde kırk takla atıyorum resmen ve bu da beni inanılmaz yoruyor. Bu şekilde olup sonra düzelen anneler var mı? Nolur yardım edin:(((