Seda321 Ben de 3 aylıkken başlamıştım. Eve döndüğünüzde bol bol kucaklayın, çok riskli olduğunu bile bile gece beraber uyuyordum ben, kokuma doysun diye 😔 Çalışmak zorunda olunca yapacak bir şey yok. Bebek için önemli olanın beraber geçirilen süreden çok, geçirilen zamanda kaliteli birliktelik olduğunu okudum pek çok yerde. Bebek de siz de alışacaksınız, içiniz rahat olsun 🥰