Bizimde çoklu besin alerjimiz var,özellikle buğday ve yumurta çok yüksek değerde.sizi çok iyi anlıyorum.tattiktan sonraki vicdan azabı anlatılamaz 😥 7 agligiz alerji maması kullaniyorum.6 aydır diyetteyim.sutum kalmadı kilo olarakta çok zayıfladım,şimdi bebeğim 2 haftadır sadece mama içiyor.Allahim dermansız dert vermesin ama çok zor bı durum.kuzum sofraya saldırıyor elimizde bişey görse istiyor ama hiçbisey yediremiyoruz çocuğa,hemen kızarıyor.bi gün biter mi,geçer mi bu günler 😭😭😭😭