theAna BesteHilal bazı doktorlar bebeğin durumuna göre 4.ayda başlatıyor ama 6.ayda başlanması gerekiyor. Yoğurt, sebze püreleri, meyve püreleri veriliyor 3 gün kuralıyla. Bizi doktorumuz başlattı 4.ayda, ben sonlarına doğru başladım ama.
DorukArasMomss BesteHilal 4 kuralı var . Bebek kafasını dik tutabiliyor mu . Sizinle sofraya oturduğu zaman ağzını açabiliyor mu yani yemek olduğunu anlayabiliyor mu bebek doğduğu kilonun 2 katına cıktı mi mama sandalyesinde herhangi bir destek olmadan dik oturabiliyor mu eğer 4 ü de evetse başlayabilir diyor . Osman gönülal doktoru tavsiye ederim canım
Baharkokulum BesteHilal anne sütü alıyor ve doyuyorsa kilosu da normalse 6.ayı doldurunca . Ama mesela benim bebeğim hem mama ile besleniyordu hem de kilosu biraz fazlaydı bize doktor 5.ayda başlattı. 🤗 sevgiler.
Cns_28 BesteHilal Dünya sağlık örgütü ve sağlık bakanlığı 6. Ay da başlanmasını öneriyor. Zaten araştırırsanız gerçekten 6. Ayda başlanması gerektiğini anlarsınız. Bebekler ancak o zaman hazır oluyolarmış. Erken başlanması ileride alerjik hastalıklara ve başka sorunlara yol açabiliyormuş.
Ylcmelis BesteHilal Bizde 5aylık olsuk henüz kontrole vs bi yere gitmediğmiz için bilmiyorum ama arada yoğurt vs vermeye başladım
Htcalptekin Benim bebeğim alerjik kilo alımı durdu o yüzden doktor 5 aylık başlamasını önerdi 3 gün oldu daha sadece kabak tadımı yaptırdım yarın da havuca geçicem