Prenses_annesi22 Slm tecrübeli anneler kızım 6 aylık süngerde yatıyor yatagıyla verılmışti anne yanı fakat artık ortapedık bir yataga gecmek istiyoruz.Varmı önerebilceginiz? Yada sizler nerelerden aldınız bebegınize kullandıgınız memenun kaldıgınız yatak ?
Serap__ Prenses_annesi22 Ben e bebekten aldım kızıma park yatağının içine Yataş markaydı. Baya oldu alalı 360 ₺ gibi bir rakamdi. Ama çok memnunum tavsiye ederim
Prenses_annesi22 Serap__ tesekkür ederiz baby plus bktım bnde kararsız kaldım düzgün rahat bisey almak istiyoruz.
Serap__ Prenses_annesi22 Baby plusta öneririm oda guzel ben alırken çalışan onu da gösterdi ama Yataş markayi tercih ettim. Kendi yatağınız da Yataş mesela çok rahat bel ağrısı yapmıyor. O yüzden Yataş aldım ben.
miusu Prenses_annesi22 Biz ablamın kızına da benim kızıma da hibbouxdan yatak aldık. Dokusu kalitesi vs çok iyi. Kızım rahat rahat uyuyo öneririm