Cnsutrkmn bizde de tükürük çok erken başlamışı hala devam ediyor 3 aydır ama ben hemen götürmüştüm sonuça reflü olabilir Allah korusun sara olabilir diye baktırım derim ıkınma konusuna gelince hemen her bebek yapıyor benimki 2. ayına kadar sürekli ıkınıyordu biogaia ya başladım ıkınma geçti