Bebeklerm ben de araştırıyorum ya bide deneme şansımız olmayınca kalakaldık hiçbiryer açık değil bide tam kapanma olunca vicco çok popüler fakat görmeden de içime sinmedi Nike de öneriyorlar hafif ve ergonomik bilemedim. Polaris almıştım ben henüz yürüyemiyordu ama güzeldi bileğini falan sarıyodu. Biraz dışa basmada var sol ayakta