Kızlar merhaba 33 günlük bir kızım var hem meme hem mama alıyor.geçenlerde iki gün boyunca kustu ne zaman yese hem sütü hem mamayı.Bu gün de bu olay tekrarladı.Fakat şuna çok dikkat ettim anne sütünü çok aldjğı zaman kusuyor.doktorumuzla görüştük bir süre anne sütü verme takip et bildir bana demişti.o gün gün boyu emzirmedim sadece mama verdim yine kustu.Ama anladım ki anne sütünü çok aldığı zaman mamayı da kusuyor.sütü azaltıp mamaya devam edince çok azalıyor bu olay.bu gün de çok emdi.Başına böyle bir olay gelen var mı.reflümüz var zaten artı gaz sorunumuz da çoğalmaya başladı. kusma oranları normal ama anne sütünü aldığı zaman çoğalıyor kusma bilen varsa aydınlatabilir mi biraz gerçekten şaşırdım artık