Elfazrnr Selam 🙋♀️ hamilelik ve doğum sonrasında emzirme sütyenininden normal sütyene geçmek istiyorum evdeki sütyenler çok rahatsız hissettiriyor memnun kaldığınız rahat sütyen önerisi olan var mı?
bikerem Elfazrnr lift up. Ayip olmasin da benim biraz küçük, bu camasir catal bile yapiyor🤭 lotus da cok rahat.
Elfazrnr bikerem benimde aynen 😁 lotus alacaktım aslında ama pus upsiz sanırım ama yine de memnun kaldın mı ☺️
bikerem Elfazrnr push up li olankarin icinde bolme var oraya takip çıkarabiliyoruz.ben hic takmadım o singeri. ama oyle hos bi dolgu ki altta daha yogun usttte dsha az. Push up olmayanlar bile Cok şık duruyor. 3al 2 odeye giriyor surekli.
Azra6167 Elfazrnr emzirmeniz devam ediyorsa NBB emzirme atleti çok güzel hem rahat hem toparlıyor Sarkık durmuyor ben doğumdan sonra hep onları kullanıyorum
mltmkrkl Elfazrnr 2 aylık anneyim dışarı çıkma dışında sütyen takmadım takınca bana zulm oluyor hep böyle mi olcak
cokgezenti_30 Elfazrnr penti lotus tek geçerim ve bunu kime önerdiysem hep memnun kaldı kesinlikle dene asla pişman olmazsın
Lilaseker cokgezenti_30 bende denim o zaman bende pier cardin kullaniyorum kalitesini bozmuş 3 yıl önce almıştım halen kullaniyorum yeni siparis verdim aldim berbat hemen teli çıktı 🙄