elfklhn 2.5 aylık kizim dogdugundan beri mama meme gidiyoruz. Beni zaten az emiyor . bu ara mamayi da az emmeye başladı neden olabilir once emzziriyorum sonra mama veriyorum 90 vcc veriyordum 60i anca içiyor ama oda istemeyerek sanki neden olabilir. Mamayi değiştirdik kilo almiyir hemde icmiyor diye aptamil aldik bu da ayniii napicam acaba gecici bir dönem mii
G_ADAN elfklhn sütünüz yetiyordur doyuyordur o yüzden istemiyordur belki. Siz farketmemiş olabilirsiniz sütünüz artmış olabilir bazen artık mamanın tadını da beğenmemeye baslıyorlar. Mama değişikliği yapın bi bakalım o zaman durum nasıl olacak
Asli91 elfklhn benim kızımda o dönem öyleydi. Bizde mama meme şeklinde gidiyoduk. 3.ayda başladı memeyi istememe o zamanlarda biberonuda yemek istemiyodu. Evin içinde dolaştırarak yediriyodum.
maysa-19 elfklhn yoktur ben 60cc veriyorum günde en azından bı iki kere yarısını icmiyo ayriyeten emziriyorum eğer zorlarsam ağzında tutuyor tukuruyo yada kusuyor o yüzden ısrar etmiyorum